Welkom bij Strandpaviljoen de Staat
Bij De Staat kan je terecht voor zowel ontbijt, lunch, diner als een barbecue. Onze keuken voert een biologische kaart en we hebben een ruim aanbod van duurzame producten
Welkom bij Strandpaviljoen de Staat
Genieten van eten – stilstaan bij
het uitzicht.





Strandpaviljoen De Staat is de vrijzinnige strandclave op het Zuiderstran van Den Haag. Een plek voor vrijbuiters, waar het strand nog gewoon het strand is.
Strandpaviljoen De Staat is aangewezen als officiële trouwlocatie. Dat betekent dat je elkaar letterlijk het ka-woord kan geven op het strand. De belangrijkste dag moet goed gevierd worden. En dat kan bij ons als geen ander.
Neem een kijkje
in onze strandtent.
Jouw evenement, lekker op het strand.
rijstaand gelegen aan de grens van Scheveningen/Vogelwijk vindt u ons sfeervolle strandpaviljoen met schitterende partytent, waar alle faciliteiten aanwezig zijn om een onvergetelijk bedrijfsevent te organiseren. Of het nu gaat om een vergadering, seminar, presentatie, teambuilding, bedrijfsfeest of congres, De Staat is dé ideale plek aan zee voor al jouw bedrijfsevents!
Bij De Staat kan je terecht voor zowel ontbijt, lunch, diner als een barbecue. Onze keuken voert een biologische kaart en we hebben een ruim aanbod van duurzame producten.





Wist je dat Restaurant en de Staat van de zelfde eigenaar is? Zo kun je ook in het Centrum van Den Haag genieten van het lekkere eten wat je van ons gewend bent!
Bij De Staat kan je terecht voor zowel ontbijt, lunch, diner als een barbecue. Onze keuken voert een biologische kaart en we hebben een ruim aanbod van duurzame producten.
rijstaand gelegen aan de grens van Scheveningen/Vogelwijk vindt u ons sfeervolle strandpaviljoen met schitterende partytent, waar alle faciliteiten aanwezig zijn om een onvergetelijk bedrijfsevent te organiseren. Of het nu gaat om een vergadering, seminar, presentatie, teambuilding, bedrijfsfeest of congres, De Staat is dé ideale plek aan zee voor al jouw bedrijfsevents!
Lekker paasontbijt, fijn personeel, goed met ov te bereiken. Mooi begin van een wandeling of tussenstop. Mij gaan ze daar komende zomer vaker zien.
Fantastisch strandtent, fijne plek om regelmatig terug te komen!
Vandaag wezen dineren, heerlijk aan het strand gezeten met de zonsondergang. Al gauw kregen we de kaart en werden onze drankjes opgenomen.